تابش: در مساله فلسطين جریان اصلاح طلب و اصولگرا هم نظرند

مواضعی که امروز رهبری معظم انقلاب مطرح فرمودند مواضع ملت انقلابی ایران و در جریان انتفاضه فلسطین است و در این باره همه جناح‌ها و گروه‌ها اتفاق نظر دارند و شاه بیت بیانات رهبری هم این بود.

ایلنا: دبیر کل فراکسیون اقلیت مجلس گفت: در صحن علنی مجلس روز چهارشنبه اعلام شد که به واسطه برگزاری این همایش در هفته آینده مجلس تعطیل است اما تا امروز نیز هیچ دعوت نامه‌ای برای نمایندگان ارسال نشده بود و همزمان با بیانات رهبر معظم پیامکی دریافت کردم که نمایندگان می‌توانند از درب شمالی غربی وارد اجلاس شوند.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با ایلنا، تصریح کرد: مواضعی که امروز رهبری معظم انقلاب مطرح فرمودند مواضع ملت انقلابی ایران و در جریان انتفاضه فلسطین است و در این‌باره همه جناح‌ها و گروه‌ها اتفاق نظر دارند و شاه بیت بیانات رهبری هم این بود.

وی گفت: در این سلسله همه گروه‌ها اجماع دارند و نمایندگان میزبان بودند و نمایندگان باید محور کار قرار می‌گرفتند و حداقل انتظار ما این بود که برای نشان دادن اینکه در این قضیه همه جناح‌ها اتفاق نظر دارند به اقلیت بهای بیشتری می‌دادند.

این نماینده مجلس گفت: در این رابطه نه کارت و نه دعوت نامه برای برخي نمایندگان ارسال نشده كه این مسئله جای تاسف دارد.

تابش با تاکید بر اینکه برای نشان دادن اتحاد نمایندگان در این باره باید همه نمایندگان به صورت رسمی به این اجلاس دعوت می‌شدند، گفت: در این جریان فقط عده‌ای خاص دعوت شده‌اند و ما در عمل شاهد این هستیم که هیچ دعوت نامه عمومی برای نمایندگان ارسال نشده است.

وی گفت: در این جریان اصلاح طلب و اصولگرا هم نظر هستند، اما با درجه بندی نمایندگان به گروه ۱ و ۲ شاهد دعوت تعدادی از نمایندگان هستیم.

وی افزود: خیلی از نماینده‌ها برای حضور در این همایش به حوزه انتخابیه خود نرفته‌اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا